sjuk, jippe NOT!

kul att ens stora syster har smittat än så nu är man sjuk själv! 
aja, jag ska inte till skolan förens på fredag när jag ska på möte.
och mamma säger att hon ska ringa soc och min mentor imorn för att inte jag vill gå till skolan, KUL, eller?
som sagt så bråkar jag och min mamma as ofta.
men jag har aldrig haft en riktig mamma hela mitt liv.
jag hade inte en mamma 4 år i mitt liv, hur kul är de då?
jag är glad att de finns människor som fattar sig i alla fall på än.
jag är aldrig ens hemma längre, mår bara as dåligt då så håller mej ute med kompisar ist!
~BJUDER!~

Kommentarer
Postat av: anonym

Är det din låsas mamma?

Jag förstår inte vart har hon varit i 4 år?

2012-01-21 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0