Sitter bara hemma

sitter hemma och gör ingenting alls, bara trökar.
men idag har jag varit med simon, madde, gustav och robin!
de har varit ganska kul förutom att gustav och simon har retat mej som fan.
jag hatar att jag så jävla lätt retad.
menmen de är nå jag måste vänja mej med..
eftersom att alla ska jävlas hela tiden!
men men. nu funderar jag om jag ska ta nå att käka. ;)
btw.
ni måååste lyssna på den här låten!
sitter hemma och gör ingenting alls, bara trökar.
men idag har jag varit med simon, madde, gustav och robin!
de har varit ganska kul förutom att gustav och simon har retat mej som fan.
jag hatar att jag så jävla lätt retad.
menmen de är nå jag måste vänja mej med..
eftersom att alla ska jävlas hela tiden!
men men. nu funderar jag om jag ska ta nå att käka. ;)
btw.
ni måååste lyssna på den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0